shopping :D

hej alla idag har jag bara varit. har inte gått ut, har inte gjort något alls. känns ganska jobbigt att inte ha något att göra faktiskat, medans det är ett h*lvete att ha för mycket att göra :S jobbigt... men igår var jag med söta lilla Bahar och shoppa lite :D jag gick först till min föra skola där hon fortfarande går och mötte upp henne. sen åkte vi hem till henne för min lilla klantskalle till kompis hade glömt att ta med sig sina pengar dx men så kom vi iväg till slut ;D vi shoppa och åt och sen åkte vi hem till Bahar igen och gjorde en film(a) haha och sen spela vi lite kort. jag har nu kommit hem, jag stack och åt sushi och nu skulle jag titta på en film men jag tyckte det vart för blodigt så jag tänkte varför inte gå och lägga upp lite bilder från gårdagen och på vad jag köpte :D :


söta bahar! av de ni ser att hon har på sig har hon köpt: det svart/silvriga armbandet och hårbandet.

"hope" armbandet köpte inte bahar men jag köpte "peace" armbandet :D

en närbild på bahars söta hårband som hon köpte.

medans vi ändå var inne på new yorker (där vi köpte mitt armband och hennes hårband) så testa vi båda de roliga t-shorterna de har där. jag älskar den jag prova :D " Am I cool? I am super cool!" haha (a)

suddig? nä menar du?! haha sorry men det var det bästa jag fick ;)  det står " I love you " i tänke bubblan sååå söt, btw den här tröjan köpte Bahar oxå :D

de här tre sötnosarna vart bahar helt förälskad i! och det fanns de här färgerna + en rosa och jag vill ha den rosa och svarta och hon vill ha alla de här tre färgerna haha, och det coola är att det vita lyser i mörkret! :O haha

ringarna jag köpte :D de jag typ alltid kommer ha på mig eller kanske inte för man blir svart på fingret när man använder de och de blev lite för stora haha men jag var bara tvungen att ha de. (fast jag visste ju inte att man blev svart på fingret av de innan jag haft på mig de ett tag och då hade jag redan köpt de dx). på den silvriga ringen står det " LOVE AND PEACE ".

gårdagens outfit. sen som sakt hade vi spelat kort och då spelade vi vänd tia och då körde vi med att om man slutar spelet med kortet "a", "10" eller "2" så förlorar man. den omgången så vann jag och då kollade vi på vad Bahar hade för kort kvar (minneskorten) och gissa vad?!?

japp hon fick de här korten :/ alla de man inte får gå ut med xD haaha sorry Barr(Bahars smeknamn).
nä nu ska jag ta och fixa mig inför läggdags men glöm nu inte att kolla in min kompis Barrs blogg: http://barrs.blogg.se/  ha det bra
Peace Nathalia Forever! ^^

Kommentarer
Postat av: Barr

Vi e bäst :D

2010-09-26 @ 14:33:26
Postat av: Bahar

SKRIIIIV :(((((((((

2010-10-09 @ 23:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0