regn, regn och mera regn!

hej alla söta bloggläsare!
idag har det ju varit värdens finaste dag -.-' haha eller inte. det har stuckit fram lite sol iallafall och det var ju skönt men sen började ju det regna.. igen xD. just nu sitter jag och bara chillar. kanske tittar på en film om en stund. på fredag är det studiedag! såååå skönt <3 så då ska jag gå förbi min gamla skola och träffa min kompis Bahar och shoppa. haha :D. sen kanske det blir lite sleep over hos mig eller henne, vem vet ;). sen vet jag inte vad jag ska göra... men nästa lördag den 25 september fyller Bahar år.grattis i förskott gmn! men nu så tror jag att jag ska ta och fota lite och snacka lite med pappa innan han åker tillbacka till jobbet.
PEACE Nathalia Forever ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0