Here I come!

Nu äntligen har dagen kommit!

Jag är snart på väg till min lilla sötis Juliana. Ärligt talat tror jag att hon också är glad att jag ska komma för jag blev nämligen väkt av att hon ringde mig imorse. Så sött ^^. Men nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen och sen far det i väg. Juste ville bara säga att jag frågade min kompis Clara( www.stockholmsbarnet.webblogg.se ) i skolan om hon vill ha min Twilight affisch och hon sa ja. Och jag vet att hon gillar Justin Bieber så jag ska även ge henne min jätte affisch på honom och min lilla xD. Ha en underbar lördag så kanske vi hör ikväll annars så skriver jag imorgon.

Peace NathaliaForever ^^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0