barnvakt ^^ <3

Idag har jag äntligen kommit iväg till skolan. Jag har varit förkyld i flera dagar men nu är jag tillbaka. Jippi :D -.- . Jag har fortfarande lite ont i halsen och är täppt men jag mår betydligt bättre. I helgen ska jag vara barnvakt åt min söta kusin Juliana för min moster Erzen ska jobba sent. Super kul :D! Vi ska titta på film och mysa och busa. Jag och mina föräldrar har köpt Toy Story 1 och 2 som en liten present till henne så vi har något att titta på. Jag ska sova över där för min moster kommer inte hem för än ca. två på natten. Så jag ska ta med mig min mammas laptop så jag kan blogga som exempel ;) och så ska jag ta med mig min spanska bok och öva lite på vår ”teater” vi har på spanska. Gissa vad vi ska spela?! Askungen -.- men jag är sufflör och berättare så det är väl en liten lättnad :S.
 här kom det lite bilder från den senaste veckan: det är filmerna, min garderob(jag har taggit ner min twilight affich och satt upp bilder (ska fylla på)), min ring från guligaste Olivia som fyllde år igår (grattis!), två ego bilder xD, dagens outfitt, min smile som jag satt upp på fönstret och till sist en till ego bild xD.

Men nu ska jag titta lite på matten för vi har matte prov imorgon. Kram så länge!

Peace NathaliaForever ^^ <3

P.s Om någon vill ha min affich(kan vara lite små trasig, vet inte) så säg bara till så får ni den! Har även fler afficher xD vill bli av med de. Men kommentera så kan jag ta kort på alla och lägga ut de.


Kommentarer
Postat av: Bahar

Najsig :D

2010-10-14 @ 21:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0